piatok 6. novembra 2015

F a l l

Fall is almost over but it doesn't change the fact that it is one of the most wonderful time of the year. Leaves are changing colors and people- I thing they are trying to smile more as usual. When I came back home from school I took few photos. Hope you will like it :)

...

Jeseň je takmer za nami, ale nemení to nič na tom, že je to jedno z najkrajších období z celého roku. Listy menia svoju farbu a ľudia - tí sa tiež snažia usmievať akosi viacej. 
Keď som prišla domov zo školy, našla som si čas a spravila zopár fotiek. Dúfam, že sa budú páčiť :) A nezabudnite si užiť jesennú atmosféru kým sa ešte dá :)









What is your favourite season? 

Aké ročné obdobie sa vám páči najviac? 

6 komentárov:

  1. Moc pěkné fotky, podzim mi zase bude chybět ale na druhou stranu už jsem chytla vánoční náladu!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom rovnako :D už pomaly nabehujem na vianočnú náladu :)

      Odstrániť
  2. moje najsamobl'úbenješie obdobie je bezkonkurenčne suchá zima :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice pictures... my favorite season is Autumn! :)
    x

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky. Kde ich upravuješ? :)
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť