streda 29. apríla 2015

Bardejov

I missed to be a bloggerka so much.
Now I am here with new post.

I love Bardejov. Its a very beautiful city in Slovakia. There in centre of city are many beautiful houses and few shops. There is forest air too because near city is nice forest :) If you like ice cream try to visit little café called oáza. When you are thinking about roadtrip try to visit this cute city.

Hope you enjoy photos.

.........

Ahoj. Naozaj mi chýba byť bloggerkou a preto som sa rozhodla vrátiť späť. A rovno aj s novým postom a textom aj v slovenčine.

Nedávno som bola v Bardejove. Je to jedno z mojich najobľúbenejších miest. Cítim sa tam ako doma. Veľmi sa mi páči stáť v centre mesta a obdivovať tie roztomilé meštianske domčeky, radnicu a kostol. Na tomto meste je skvelý aj čistý vzduch ktorý v mojom meste trochu chýba :D. Ak by ste mali chuť na zmrzlinu nezabudnite zájsť do skvelej cukrárne oáza :) Keď rozmýšľate nad tým, že si spravíte nejaký roadtrip skúste Bardejov ;)

Užite si fotky.

~xox Sofia~

5 komentárov: