pondelok 4. augusta 2014

Who I am?

Meno: Sofia
Vek: 15

Farba očí: hnedá
Farba steny v izbe: tyrkysová
Obľúbená farba: modrá

Záľuby: čítanie kníh
             fotenie (mobilom)
             počúvanie hudby
             kreatívne činnosti
            ... mnoho ďalších vecí

O blogu: Založila som si tento blog lebo mám pocit, že potrebujem mať v tomto veľkom nekonečne priestor na vyjadrenie samej seba.

Viac o mne: Niekto hovorí, že som vtipná, milá, super, zvláštna (v dobrom slova zmysle), originálna,                                veselá. Iní hovoria opak. Každý si o mne myslí niečo iné a to je fakt super :)

Keďže nemám rada slová na úvod, dúfam, že som nikoho neodradila pozrieť si aj môj druhý príspevok na tomto blogu :)

                                                         
                                                                              
         
                 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára